اخبار ورزشی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
اخبار ورزشی
دعوت قلعه نویی از بازیکن پرسپولیس!
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۰۰
مرجع : روزنامه نود
يکي از نزديکان قلعه نویي که ارتباط بسيار خوبي با مسلمان دارد از حالا تلاشش را آغاز کرده تا این بازیکن را متقاعد به حضور در استقلال کند.
دعوت قلعه نویی از بازیکن پرسپولیس!

به گزارش افکارنیوز،

* مسلمان آخر فصل آبي‌پوش مي‌شود؟

پرسپوليسي ها از حالا رايزني هاي خودشان را براي قرارداد دائمي محسن مسلمان آغاز کردند. بازيکن جوان و خوش‌تکنيک سرخ‌ها که به طور قرضي و براي مدت ۶ ماه راهي پرسپوليس شده تاکنون توانسته رضايت صددرصدي کادرفني را جلب کند.

وقتي بحث حضور اين بازيکن در تيم دايي شد، امير قلعه‌نویي و استقلالي‌ها نيز براي عقد قرارداد با مسلمان چراغ سبز نشان دادند. از آنجا که خانواده مسلمان به خصوص مادرش جزو طرفداران پر و پا قرص استقلال به شمار مي‌روند کم مانده بود اين بازيکن راه کج کند و سر از اين تيم در آورد. اما مسئولين ذوب‌آهن به مسلمان گفتند فقط حاضرند رضايت‌نامه‌اش را براي پرسپوليس صادر کنند تا او به طور قاضي راهي اين تيم شود.

به همين دليل مسلمان که به خاطر بعضي اختلافات ديگر قصد نداشت در ذوب بماند و مي‌خواست براي ادامه فوتبال به تهران بيايد، قبول کرد قيد علاقه قبلي‌اش را بزند و به توافق مسئولين دو تيم پرسپوليس و ذوب‌آهن احترام بگذارد تا در اين فصل جزو شاگردان علي دايي نام بگيرد.

* به دنبال رضايت دائمي

بعد از درخشش مسلمان در بازي‌هاي نيم‌فصل دوم و گلزني‌هايش، کادر فني از مسئولين تيم خواستند رضايت‌نامه دائمي اين بازيکن را براي فصل آينده هم بگيرند. به همين دليل چند وقتي است رويانيان مذاکراتش را با سعيد آذري آغاز کرده تا در صورت رضايت ذوبي‌ها اين موضوع حل و فصل شود.

جالب اينکه آذري تاکنون درخواست مديرعامل پرسپوليس را قبول نکرده و گفته حاضر نيستيم به هيچ عنوان رضايت‌نامه دائمي مسلمان را آن هم به اين زودي صادر کنيم. اما پرسپوليسي‌ها اميدوارند به مرور زمان و تا قبل از پايان فصل رضايت مسلمان را بگيرند تا خيالشان بابت اين بازيکن راحت و آسوده شود.

* ترديد مسلمان

بعد از مذاکره دو باشگاه شايعه شد مسلمان به زودي از پرسپوليس جدا مي‌شود تا براي ادامه بازي راهي تيم سابقش شود. هر چند اين شايعه خيلي زود از سوي مسلمان تکذيب شد اما اين بازيکن به محض شنيدن خبر علاقه پرسپوليسي‌ها براي حفظ او گفت که به هيچ عنوان قصد جدايي از تيم محبوبم را ندارم و تا آخر فصل در پرسپوليس ماندگارم.

اما وقتي خبرنگاران از مسلمان سئوال کردند با توجه به درخواست سرخ‌ها علاقه دارد در اين تيم بماند و رضايت‌نامه دائمي‌اش صادر شود جواب داد: «به سئوالتان جواب نمي‌دهم. فعلا پايان فصل نرسيده و من بعد از اتمام بازي‌هاي ليگ در مورد آينده‌ام تصميم مي‌گيرم.»

از لحن صحبت‌هاي مسلمان کاملا مشخص است که او چندان راغب نيست براي فصل آينده در پرسپوليس کارش را ادامه بدهد. حتي مسلمان در محفل دوستان و بازيکنان هم گفته با پايان فصل بهترين انتخاب را مي‌کند تا يک وقت متضرر نشود. حتي بعضي از دوستان بازيکن جوان و گلزن تيم معتقدند شايد مسلمان در پايان فصل از پرسپوليس جدا شود.

در هر صورت جواب‌هاي مبهم مسلمان در اين خصوص باعث شده تا خيلي‌ها به اين نتيجه برسند. او در پايان ليگ از پرسپوليس جدا خواهد شد.

* بي پولي يا استقلال؟!

هر چند بازيکنان پرسپوليس بابت بي‌پولي و بدقولي مسئولين بابت پرداخت مطالباتشان بسيار ناراحتند اما اکثر آنها به خاطر علي دايي سکوت کرده و حرفي در خصوص بي‌پولي نمي‌زنند.

با اين حال تعدادي از آنها به قدري مشکلاتشان زياد شده که در خفا گفته اند با پايان فصل از پرسپوليس جدا خواهند شد. اگر مسلمان هم تاکنون روي پيشنهاد سرخ‌ها ترديد کرد يکي از دلايلش به خاطر مشکلات مالي و بدقولي مسئولين است.

البته باخبر شديم استقلالي‌ها نيز علاقه‌مندند هر طور شده مسلمان را براي فصل آينده آبي‌پوش کنند. حتي يکي از نزديکان امير قلعه‌نویي که ارتباط بسيار خوبي با اين بازيکن دارد از حالا تلاشش را آغاز کرده تا مسلمان را متقاعد به حضور در استقلال کند.

البته مسلمان به علت تعهدي که نسبت به پرسپوليسي‌ها دارد اصلا دوست ندارد راجع به پيشنهاد آبي‌پوشان‌ها فکر کند اما با اين حال او بدش نمي‌آيد فصل بعد راهي تيمي شود که خود و خانواده‌اش علاقه شديدي به آن دارند.

با پايان ليگ مشخص مي‌شود مسلمان در پرسپوليس ماندني مي‌شود يا به استقلال خواهد پيوست.

 

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال و پرسپولیس متعلق به همه ایران هستند اما تراکتورسازی فقط برای آذربایجان شرقی است.
خداداد خون پرسپولیسی ها را به جوش آورد!

به گزارش افکارنیوز، خداداد عزیزی در حاشیه جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس در خصوص این جشن، گفت: جشنی که باشگاه پرسپولیس گرفته طبیعی است که باشگاه پرسپولیس، استقلال و یا همه باشگاه‌ها به چنین جشنی نیاز دارند البته حساب استقلال و پرسپولیس در این‌باره فرق می‌کند. این دو باشگاه متعلق به مردم هستند و امیدوارم که این جشن درخور نام باشگاه پرسپولیس برگزار شود.

عزیزی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس ۵۰ ساله نشده و ۴۳ ساله شده اما باشگاه جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس را گرفته، افزود: حالا ۷ سال خیلی فرق نمی‌کند و ۷ سال بیشتر گفتند و اتفاق خاصی هم نمی‌افتد! عیب ندارد و این موضوع جای دوری نمی‌رود!

وی در خصوص برگزاری این مراسم افزود: این باشگاه پرسپولیس است و وقتی نام باشگاه‌های مردمی به میان می‌آید همه بی‌اختیار یاد پرسپولیس و استقلال می‌افتند.

عزیزی درباره اینکه با گفتن این حرف هواداران تراکتورسازی از او ناراحت می‌شوند، اظهار داشت: تراکتورسازی فقط برای آذربایجان شرقی است اما پرسپولیس و استقلال متعلق به کل کشور هستند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: